فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

با وجود شایعات، احتمالا آی او اس 7 تاخیر نخواهد داشت: فورستال زدایی همچنان ادامه دارد
 
Gold Sky
IT&TECHNOLOGY

حالا سایت معتبر AllThingsD که خبرهای دست اولی دارد، می نویسد که نسخه هفتم iOS آنقدر برای بازسازی چهره این سیستم عامل مهم است که شرکت برای آماده سازی به موقع آن، مهندسینی را به تیم اصلی اضافه کرده. البته منابع داخلی AllThingsD می گویند که آنقدرها هم خطری پروژه تهدید نمی کند و به موقع آماده خواهد شد.

یک فرد دیگر به این سایت گفته که پروژه iOS 7 بیشتر شبیه "فورستال زدایی" از این سیستم عامل است و نباید انتظار داشت که نرم افزار اپل به کلی تغییر کند، ولی به لحاظ زیبایی شناسی طراحی آن دستخوش تغییر خواهد شد و اپلیکیشن های built-in با چهره ای جدید رونمایی می شوند و آیو جراحی عمیق تری را روی Mail و Calendar انجام می دهد.

آیو همچنین به لحاظ "اسلوب طراحی" ظرافت های جدید را مورد بازنگری قرار می دهد و البته این به معنای حذف کامل زرق و برق های iOS نیست بلکه اسکیومورفیسم زائد را حذف خواهد کرد. او همچنین در تلاش برای تحقق بینش تیم کوک برای مشارکت نزدیک تر تیم های سخت افزار و نرم افزار، هم افزایی بین آنها را در دستور کار قرار داده.

برای رسیدن iOS 7 به کنفرانس توسعه دهندگان اپل در اواخر خرداد، فشار شدیدی بر تیم های کاری اعمال شده و به نظر می رسد که به این شکل، قطعا نسخه جدید iOS را در WWDC خواهیم دید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 10933
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو